Zwroty
- Konsumentowi i Klientowi-Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Towaru, bez podania przyczyny.
- Biżuteria wyprodukowana na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi.
- Zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniu, najlepiej w pudełko w którym został dostarczony.
- Towar powinien być kompletny i nie nosić śladów użytkowania.
- Klient ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą względem sprzedającego za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób niewłaściwy i wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania danego towaru.
- Koszty zwrotu pokrywa kupujący.
- Sklep internetowy nie odbiera paczek wysłanych na jego koszt oraz paczek wysłanych za pobraniem.
- Formularz zwrotu wraz z paragonem należy umieścić w paczce i wysłać na adres:
AJNA Store Agata Konior
ul. Jaworowa 17
43-430 Pierściec - Zwrot środków pieniężnych nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, chyba że Konsument lub Klient-Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu środków.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem środków pieniężnych do momentu otrzymania Towaru od Konsumenta lub Klienta-Konsumenta lub dostarczenia przez niego dowodu odesłania Towaru.
- Procedura wymiany polega na zwróceniu zamówienia i dokonaniu ponownego zakupu.
Reklamacje
- W przypadku niezgodności Towaru z umową, Konsumentowi i Klientowi-Konsumentowi przysługuje prawo żądania wymiany lub naprawy Towaru, a w razie niemożności lub odmowy doprowadzenia w ten sposób Towaru do zgodności z umową, do żądania obniżenia ceny lub do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru.
- Reklamacją nie jest objęta biżuteria, której wady powstały na skutek:
- uszkodzeń mechanicznych, np. zerwana nić jedwabna, zerwany łańcuszek lub pęknięta gumka jubilerska,
- naturalnych procesów ścierania się lub utleniania srebra lub srebra pozłacanego,
- odbarwień lub uszkodzeń, spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem i konserwacją.
- Wadliwy Towar wraz z formularzem reklamacji oraz paragonem należy umieścić w paczce i wysłać na adres:
AJNA Store Agata Konior
Jaworowa 17
43-430 Pierściec
formularz reklamacji do pobrania - Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia.
- W razie uznania reklamacji, towar wadliwy zostanie niezwłocznie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy.
- Jeżeli naprawa lub wymiana towaru będzie utrudniona, Sprzedawca – po konsultacji z Klientem – zwróci równowartość ceny towaru lub zaproponuje inne rozwiązanie.
- Koszty dostawy nowego lub wolnego od wad towaru ponosi Sprzedawca.