Zwroty i reklamacje

Zwroty

  1. Konsumentowi i Klientowi-Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od dnia otrzymania Towaru, bez podania przyczyny.
  2. Biżuteria wyprodukowana na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi.
  3. Zwracany produkt powinien być odpowiednio zapakowany, aby nie uległ uszkodzeniu, najlepiej w pudełko w którym został dostarczony.
  4. Towar powinien być kompletny i nie nosić śladów użytkowania.
  5. Klient ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą względem sprzedającego za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób niewłaściwy i wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania danego towaru.
  6. Koszty zwrotu pokrywa kupujący.
  7. Sklep internetowy nie odbiera paczek wysłanych na jego koszt oraz paczek wysłanych za pobraniem.
  8. Formularz zwrotu wraz z paragonem należy umieścić w paczce i wysłać na adres:

    AJNA Store Agata Konior
    ul. Jaworowa 17
    43-430 Pierściec

    formularz zwrotu do pobrania

  9. Zwrot środków pieniężnych nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, przy użyciu tego samego sposobu zapłaty, chyba że Konsument lub Klient-Konsument wyrazi zgodę na inny sposób zwrotu środków.
  10. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem środków pieniężnych do momentu otrzymania Towaru od Konsumenta lub Klienta-Konsumenta lub dostarczenia przez niego dowodu odesłania Towaru.
  11. Procedura wymiany polega na zwróceniu zamówienia i dokonaniu ponownego zakupu. 

Reklamacje

  1. W przypadku niezgodności Towaru z umową, Konsumentowi i Klientowi-Konsumentowi przysługuje prawo żądania wymiany lub naprawy Towaru, a w razie niemożności lub odmowy doprowadzenia w ten sposób Towaru do zgodności z umową, do żądania obniżenia ceny lub do odstąpienia od umowy sprzedaży Towaru.
  2. Reklamacją nie jest objęta biżuteria, której wady powstały na skutek:
  • uszkodzeń mechanicznych, np. zerwana nić jedwabna, zerwany łańcuszek lub pęknięta gumka jubilerska,
  • naturalnych procesów ścierania się lub utleniania srebra lub srebra pozłacanego,
  • odbarwień lub uszkodzeń, spowodowanych niewłaściwym użytkowaniem i konserwacją.
  1. Wadliwy Towar wraz z formularzem reklamacji oraz paragonem należy umieścić w paczce i wysłać na adres:

    AJNA Store Agata Konior
    Jaworowa 17
    43-430 Pierściec

    formularz reklamacji do pobrania

  2. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia.
  3. W razie uznania reklamacji, towar wadliwy zostanie niezwłocznie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy.
  4. Jeżeli naprawa lub wymiana towaru będzie utrudniona, Sprzedawca – po konsultacji z Klientem – zwróci równowartość ceny towaru lub zaproponuje inne rozwiązanie.
  5. Koszty dostawy nowego lub wolnego od wad towaru ponosi Sprzedawca.

Welcome Back ,

Please login to your account !